piątek, 12 kwietnia 2013

Szkolenie Wito&Wito :)

Wszystko przygotowane, możemy zaczynać.

Uśmiech - obowiązkowo :)


Najpierw oswoiłyśmy ze sobą dwa dorosłe samce.

Tutaj potrafią już grzecznie przebywać blisko siebie.
To zasługa pozytywnego szkolenia.
Marlenka ustawia swojego Witka jeszcze bliżej mojego.
Wbrew pozorom nie było to łatwe.
Komenda "waruj".

Komenda "zostań".

Palec ma za zadanie skupić uwagę psa na przewodniku.

Dwa Witosławy grzecznie leżą obok siebie :)

Ale do czasu, bo tu jest Wito...


a tutaj już go nie ma :)
Jeszcze raz, tym razem na komendzie: "siad" i "zostań".
Tym razem udało się zostać na miejscu, aż do zwolnienia z komendy :)

Piona! :D

Ćwiczenie postawy na wystawę.
Miałam 10 sekund na dobiegnięcie do Witka i ustawienie go :)
Komenda "do mnie"

:)

"Siad"

"A ja mam piłeczkę" :)

"Przynieś"

"Super pies!"

"Super!" :)

:)

"Puść!"

"Patrz!"

"Do mnie"

"Noga"

:D

"Równaj"

"Super!"

"Waruj"

"Do mnie"

"Waruj"

"Ok. Zabawa!" :)


"Przynieś"

"Super pies"

Mądry pies :)

Dziękujemy za wspólne szkolenie :)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz